Sci-fi, Fantasy, Cyberpunk a Steampunk roleplay fórum

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

    Jur´vesahov útek (Imorkan, voľný vesmír, Omega)

    An-Tarxamon
    An-Tarxamon
    Eklips Engineer
    Eklips Engineer


    Počet príspevkov : 100
    Join date : 28.08.2010

    Jur´vesahov útek (Imorkan, voľný vesmír, Omega) Empty Jur´vesahov útek (Imorkan, voľný vesmír, Omega)

    Odoslať  An-Tarxamon Ne september 12, 2010 11:13 pm

    Pomaličky som dokončoval loď, keď sa zdalo, že chvíľka oddychu je na dosah. Len zbežné úpravy. Hnevali ma takéto zakázky, ale čo už, niečim sa treba živiť.
    "Všetko v poriadku?" spýtal som sa jedného mechanika.
    "V najlepšom, táto loď a končíme," zahlásil späť.
    Obloha bola jasná a Imorkan ma láskal. Trošku sa mi zacnelo, ale pobral som sa do hlavného stanu. Už som si tu zvykol. Chcel som sa pobrať, avšak na obrazovke zablikala ďalšia ikonka. Mno a je to tu, oddych v nedohľadne.
    "Máme prácu!" zahlásil som a vedel som, že si za to nič pekné nevyslúžim, ale dodal som, "prichádza loď."
    Ozvalo sa tiché hromženie, no zrazu ma trápili iné veci. Loď sa neidentifikovala a podľa všetkého začala sa pripravovať na paľbu. Dielňa bola chabo chránená a mňa skoro porzailo od ľaku.
    "Votrelec! Pipravte obranu, kto môžte utečte!" kričal som do mikrofónu.
    Sirény sa spustili a obrana vystrelila pár rakiet, no bol to len zdržiavací manéver. Utekal som do svojej únikovej lode. Bola o niečo väčšia ako stíhač s batériou vpredu aj vzadu a motormi na skoky kratšej a strednej vzdialenosti, môj vynález. Hlavne bola určená na to, aby som sa dostal do bezpečia.
    Všetci unikali a krik sa rozliehal po dielňach. Moja loď sa vzniesla. Až teraz, z úctivej vzdialenosti som videl krížnik, ktorý to čistil na povrchu. Zrejme nájazdníci a my sme nemali šťastie. Moje kráľovstvo zanikalo v zmesi ohňa a elektrizujúcich výbuchov. Až sa mi do očí vtisli slzy.